View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
"Vi kan ikke sikkert vite om det er de vi skriver til som faktisk har lagt inn personopplysningene i nettsidens skjema."

Nei, men det kan de når noen sender et brev i posten?! Eller når de sender en epost med innscannet vedlegg, som de eksplisitt påstår at de godtar? Jeg... Jeg prøver virkelig å forstå hvordan det er mulig for et tilsynelatende velfungerende samfunnsmedlem å holde så mange motsigelser i hodet samtidig, men jeg klarer det bare ikke. Det går ikke! Det skal ikke være mulig å både tro på A og Ikke A samtidig! Jeg hadde akseptert slike utsagn hvis de kom fra en person med alvorlige psykoser. Men ikke dette her.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig.

Nå leste jeg at de ikke godtok slike elektroniske signeringer som sendt via nettsiden, men min elektroniske signering ble jo godkjent (generert på nettsiden, sendt til den lokale kirken på e-post), og jeg fikk bekreftelse om utmelding én uke etter jeg sendte e-mailen.


Hadde blitt utrolig interessant å fått litt mediefokus på alle disse selvmotsigelsende. Og hvordan det å sendte inn et brev (eller innscannet dokument) er så mye mer sikkert enn en elektronisk håndskrift?
Det er en ufattelig enkel prosess å hente en underskrift fra en person, scanne den inn og klippe og lime der det passer seg.