View Single Post
Sitat fra noen andre innlegg i bloggen hennes:

"veldig ofte og vurderer å tattovere skjønnhetsflekk. Men er en prikk verdt 500kr?"

"Idag er butikkene åpne igjen og det bokstavligtalt kløør i fingrene etter å shoppe. Hjertet dunker ekstra slag og jeg har lyst å hyle. Sånn er det å være shopoman. Er det flere som skal ut å svi kortene litt idag? Det eer så gøy å bruke penger, jeg er sikker på at jeg kunne svidd av en million på sørlandssenteret på 30 minutter - No kidding. Hvis noen millionærer har lyst å overføre en million til meg for å se om jeg klarer utfordringa så tar jeg den altsåååeehehe."

"Jeg har spart opp en del penger nå og klarer ikke bestemme meg hva jeg skal bruke dem på.. Står mellom: sparing til silikon, botox i leppene, laserbehandling, ny tattoo, shoppe en haug med tøy (ikke kjoler) eller nytt interiør igjen! Dere skjønner meg kanskje når jeg sier valget er vanskelig!"
Vis hele sitatet...

Mjeeeeh! Syns ikke veldig synd på a gitt, begynner å lure på om dama bare troller! Hun har ikke et veldig tøft liv, når det å sende meldekort hver 14. dag er "stress", og de vanskeligste valgene her i livet er om du skal ha silikon eller botox..
Kom deg tilbake til virkeligheten jente, slutt å snylt på oss som faktisk gjør noe fornuftig!
Sist endret av Putresopp; 5. januar 2013 kl. 10:43.