View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Spørsmålet er vel hva du har foran en skoleklasse å gjøre, hvis du ikke selv er interessert i å ta avstand til rusbruk. Skal du lyve for dem, da? Eller skal du promotere ruslivet? Hvilke erfaringer er det du har som du tror en ungdomsskoleklasse trenger å høre? Det virker jo ærlig talt ikke som om du har noe budskap.
Vis hele sitatet...
Åja, nei jeg har liksom ikke skrevet ned hva jeg skal si da så finnes jo bokstavelig talt ingen budskap enda.

Å hvilke erfaringer? Nei altså jo mindre de vet jo mer lærer de jo, det viktige er jo å lære de om overdosefarer å hvorfor du ikke skal blande for mye heroin med benzodiazepiner, kast vann i ansiktet til noen få de ble tvunget til å puste, stabilt sideleie, hvorfor du gjerne bør ha et par piller i baklomma hvis du skal bruke speed eller psykadelika, å hvorfor man gjerne kan revurdere å røyke hasj på visse rusmidler er vel ikke altfor dårlig informasjon heller. Kanskje det sitter en liten kis der å spør: Halla! Hva er forskjellen mellom å speede i en blokk kontra ute i skogen i en hytte, så sier jeg: Jo det skal jeg si deg! Hehe, brukte bare spørsmålet jeg har spurt om tidligere :P

Menmen, jeg kan jo komme med flere forslag, men kan ikke du lure på et godt spørsmål som en student så kan jeg svare akkuratt som det jeg ville gjort i klasserommet, budskap er jo hva man ser på det som selv vel er det ikke, et budskap for meg kan være hva som helst, åkæi, jeg skal ikke være så bokstavelig.