View Single Post
Ikke for å diskutere HMTD i en AP tråd, Men jeg er også av den oppfatning at HMTD er ett bedre valg, Ifølge en av kildene jeg bruker til å lære om dette så står det følgende:

" HMTD has been used as a detonator, it is safer and more powerful than mercury fulminate or acetone peroxide. It is stable when compared to other primary explosives, and it is one of the safest explosive peroxides. "
Vis hele sitatet...
om AP

It can not be stressed enough how unstable and dangerous acetone peroxide is. As instability goes this is among the most unstable of other explosives here.
Vis hele sitatet...
Om det stemmer veit jeg ikke, Jeg bare leser om det og er nybegynner, Men siden virker veldig troverdig og kan bli linket i PM til folk jeg vet har peiling eller tar slikt seriøst. På en av de andre sidene jeg bruker står det ikke nevnt noe utover at begge er meget ustabile.

Uansett hvem av dem, Så burde folk utvise enorm forsiktighet. Noe vi har fått bevis om i denne tråden.

Innlegget mitt er ikke ment som en faktakilde, Bare ting jeg har lest som kan være helt på jordet.