View Single Post
Jeg er ferdig utdannet økonom, har god inntekt og arbeider ved et framgangsrikt profileringsfirma og har røyket hasj daglig de 10 siste årene. Faren min er utdannet og moren min har en god jobb med god inntekt. Søstra mi er forøvrig utdannet lege.
Alle jeg kjenner som er såkalte "hasjrøykere" (og det har blit en god del med tiden!) har enten tatt utdannelse, fagbrev eller har normalt gode jobber. Alle de jeg kjenner som røyker hasj men som en kan se på som "stonere" (uten arbeid etc.) driver også med andre stoffer. Dette er ikke folk jeg kaller "reverøykere"/"hasjrøykere" iallfall.

Det er forøvrig vitenskaplig bevist at alkohol er farligere for kroppen enn THC. Dersom man ikke har anlegg for psykoser e.l., så er det overhodet ikke farlig å røyke litt hasj i ny og ne. Kanskje ikke så bra for lungene, men det er jo ikke akkurat sigaretter heller. Bedre å røyke 3 jointer hver dag enn 30 sig iallfall! Og bare tenk på alle de som røyker sig så det holder bare fordi de skal drikke et par øl!! DET er farlig det! Og har du trenet den dagen, så kunne du nesten like gjerne ha latt vær hvis du skal på fylla. Nei, ære være cannabis. Og til alle nykterister der ute: Dere er vel klar over at alle kjente, gode kunstnere og musikere røyker(/har røyket) hasj? Dersom det er så "dumt", så kan jeg ikke forstå at dere gidder å bruke pengene deres på konserter, CD'er, musikaler, kino, bøker eller malerier. Lykke til i en innsnevret verden uten horisonter!

LENGE LEVE EN SKAPENDE VERDEN!