View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjæresten min skal altså i fengsel... For 6 gang. Denne dommen er den lengste han har fått sammenhengende, og den er på 2 år!

Helvete, at han aldri lærer. Han klarer ikke å la være. Han gjør dumme ting når han er griserusa, og dette er en samledom hvor det er besittelse av drugs, vold og trusler, kjøring og stjeling av bil, brudd på våpenloven. Han ble tatt med et jævla blåserør en av gangene (blandet annet) Herregud jeg er så oppgitt. Et BLÅSERØR!

Han fikk først tvungen behandling, men dreit i meldeplikt, og dreit i behandling. Er det noen odds her for at han få omgjort dommen Igjen til tvungen behandling? Det sto i dommen at han ble vurdert til å ikke være egnet til det. Men han fikk det jo første gangen. Han har et omfattende rusproblem. Amf, piller og opiater. Klarer å nyktre seg opp i hytt og pine når han bæder på at han har blitt tynn.

Jeg vet at han har gjort mye dumt, og han fortjener straff for ugjerningene sine. Men som kjæreste har jeg såklart et håp om tvungen behandling. Det her har han gjort når han har vært fakka på rivo (djevelens brygg).

Ligg unna rivo folkens.

Kan noen skrive litt om en slik prosess? Slik det er nå er jo fyren på randen til å bli etterlyst. Han kan bli plukket opp når som helst og havne i varetekt.