View Single Post
Sitat av reklame Vis innlegg
Den undersøkelsen du refererer til og bygger argumentasjonen din på; har du sjekket hvilken organisasjon som har publisert dette? Det er en lite nyansert og svært muslimkritisk organisasjon, og jeg vedder høyrearmen min på at det er lite representativt blandt muslimer generelt.
Vis hele sitatet...
Ja, det vedder du nok på! Men du har kanskje heller ikke sett videoen jeg linket til på forrige side?
Er det ikke påfallende at man kan få en moderne moske, midt i moderne integreringsoslo, til å enstemmig enes om at de både er for dødsstraff for homofile etc., og også at dette er meninger "alle muslimer har" som "forstanderen" hevder.

Så hvordan får de egentlig til dette i en norsk moderne moske; all den tid kun en pitteliten minoritet av muslimene stakar mener at Muhammed=good/vestlig kvinnesyn=bad?

Beklager at du nekter å innse det enkleste faktum: moderne islam har et holdningsproblem.

Begynner å bli rimelig lei av at vi skal fores opp med at "Hverdagsrasismen; ja den angår oss alle", samtidig som det foregår en etterhvert patetisk fornektelse for hva denne "fredens religion" faktisk står for.
Sist endret av stranger; 8. februar 2017 kl. 02:39.