View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
What the fuck mann. Såklart sier du ikke hvem det var sitt. Hva faen hjelp er det? Mora di er vel ikke så psycho nazi at hun har tenkt til å kontakte vedkommende å få han til å innrømme det, eller kontakte foreldra hans eller politiet om det så de kan bevise at det faktisk er hans? Du kan like gjerne si et fiktivt navn for det endrer ingenting å si det ekte navnet hvertfall, bortsett fra at du har gjort deg selv til snitch da.

Beste er å ta det som alle vi andre hadde gjort "Nei det er ikke mitt, noen glemte det igjen og det er ikke din sak hvem, du kjenner han ikke uansett. Vi er voksne og over 18 så vi kan gjøre hva vi vil uten at du skal kontrollere det så ta deg sammen."

Jeg mener, klarer du ikke stå opp for deg selv? Er du så svekling at du fraskriver deg ansvar med en gang mora di er misfornøyd? For ved å kjøre folk i bilen hadde du et ansvar der og og alt kunne skje.

Du bruker som argument "er ingen snitch men hvis jeg ikke sier noe så vil det jo gå ut over meg", ehhh dude da er du selve definasjonen på en snitch! Folk som får 12 år i fengsel kunne fått 7 om de snitcha, men lot være. Og folk som har valgt å ikke snitche og kunne blitt frikjent om de gjorde, får 3 år i fengsel fordi det går ut over dem å ikke si noe. Men sånn er det. Og hva er straffen du risikerer? Husarrest som over 18? Neppe. Stygge blikk fra mora di et par uker? Kanskje. Ikke få låne bilen hennes til pirattaxi mer? Voks opp og skaff deg en egen. Med andre ord Ikke en dritt. Shit skulle tro du var 7 år og feiging redd for buksevann
Vis hele sitatet...
nei mente ikke å si enkeltvis hvem det var men hun vet sånn ca allerede hvilken russegruppe jeg kjørte rundt på ifpr uansett.