View Single Post
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Jeg har aldri mekka bøtte selv i løpet av en 12 år lang weedkarriere, og lurte på om det var noen her som kunne peke meg i retning en bra side o.l for hvordan mekke en tradisjonell hardcore bøtte.
Vis hele sitatet...
Siterer meg selv:

Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Neida, det blir ikke waste om man gjør det riktig. Ser du skriver du har tatt et bøttetrekk. Nå vet jeg ikke hvordan du har mekket bøtten, men det jeg pleier å gjøre er å smelte en koppnøkkel inn i en kork. Pass på det er helt lufttett. Til slutt vil det se ut som noe lignende dette.

Ta sikringen av lighteren din, så kan du bruke det som rist til å ha ned i koppnøkkelen. Nå vet jeg ikke hvordan det ligger an med toleransen din, men jeg pleier å ta noen små klumper på størrelse med fyrstikkhoder nederst, også varme opp litt bruning slik det blir en masse som jeg smører oppå de små klumpene. Så er det bare å bøtte.

Har du høy toleranse og trenger mye så kan du bruke 1,5l flaske og en bøtte, men har du liten toleranse så bruker du mindre bruning. Da funker 0,5l flaske og f.eks en vannmugge. Med denne metoden har jeg fått en femmer til å vare 2 uker der jeg var stein 24/7. Siden jeg har røyket rent, så er det heller ikke noe problem å skrape olje av koppnøkkelen når jeg er tom.

Men husk bøtte fucker toleransen din skikkelig. Anbefaler heller å bruke en pipe med rist. Ta små mengder brunt oppi om gangen, slik du får alt i et hit. Da sløser du ikke noe. Så bare gjentar du det til du er i godform.
Vis hele sitatet...
Sist endret av RosaElefant; 28. februar 2014 kl. 14:55.