View Single Post
Sitat av reklame Vis innlegg
Dyktig politiker? Nei. Flink å fyre opp mer fremmedfrykt, hat og distanse(og kanskje beholde sitt eget hylekor av amøber)-Ja!
Vis hele sitatet...
Jeg føler for så vidt det er ryddig å avklare politisk ståsted om man skal mene noe om politiske siders seriøsitet.

Legg merke til at det er vesentlig forskjell på å være en dyktig politiker og føre en god politikk. Det er få, om noen, politikere som er bedre til sitt håndverk enn Listhaug. Både måten hun håndterte bøndene på som landbruksminister og måten hun står i "stormen" med relativt kontroversiell politikk på er det ikke mange andre som håndterer.

I andre enden av skalaen kan du se på Sandberg og måten han håndterte saken om "kompiskvoter" med bladet "Fiskaren". I en sak hvor han tross alt hadde helt rett, og likevel fremsto som en ukontrollert tosk.

Det er muligens litt på siden av det opprinnelige temaet, men jeg synes i grunn det er påfallende at det allerede i andre innlegg bekreftes hvor betent temaet faktisk er, og hvor vanskelig det er å føre en objektiv debatt.

Sitat av 0xFF Vis innlegg
Posten min bærer nok preg av at jeg har fått et lite hat mot alle disse som går til personangrep o.l. i kommentarfelter/facebook fordi folk støtter den sittende regjeringen og da spesielt Listhaug. Og dem er uten tvil i majoritet.
Vis hele sitatet...
Det handler sannsynligvis litt om hvilke kommentarfelt man befinner seg i, og hvilke saker som kommer opp i nyhetsfeed etc. Videre er det nok kanskje naturlig at kritikken er hardest mot regjerende makt og dem som eventuelt støtter dem. Det er lettere å være hard i ord i opposisjon, det vet tross alt FrP og deres velgere ganske mye om
Sist endret av Cikey; 26. november 2016 kl. 01:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.