Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av RESpekt Vis innlegg
http://northgrow.no/index.php?page=s...emart&Itemid=2

Diamond Mylar=) Dog vites det ikke om det er "xtreme" versjonen men har garantert den samme effekten. Og kudos, tenker etter lysrefleksjon. vil gi mer yield..

@skadeskutt da er det jo bare å prøve da. Er liksom ikke sånn at de kan arrestere deg for noe som de tror du skal begynne med. Blir nesten litt sånn som den dere Tom Cruise filmen hvor de forhindrer mord før de skjer:P Få opp en hel haug med andre planter og, ikke bare tomater. Da har du pluteslig en grunn og en hobby som krever et slikt telt. Og i tillegg så kan man vel ikke konfiskere fiskestangen din som du har fisket ulovlig med engang, mens man fisker lovlig?.. veit, en dårlig alegori men..
Vis hele sitatet...
Hvis ikke det er AKKURAT det samme som xtreme diamond foil så gjør det ingenting, det var drit billig og så veldig reflekterende ut! Da slipper jeg å pakke boksen min med sammenkrøllet aluminiumsfolie xD

Sitat av dweeb Vis innlegg
Mulig at den blir for varm? Slike ballaster har ofte sensorer som slår av lyset når temperaturen blir for høy. Sørg for bedre ventilasjon og gå evt. for 18/6 i stedet for 24/7 eller 20/4.

Hvis det skulle være en kortslutning, så er det vel reflektor og ledningen fra ballasten du bør gå over. Ser alle koblinger fine ut, og er du sikker på at utstyret ikke blir vått?



Hvitmaling funker glimrende. Jeg ville heller sørget for bedre lys enn å rote med mylar.
Vis hele sitatet...

Sorry, men hvitmaling høres mer komplisert ut en litt folie hvorfor hvitmaling?
Jeg vurderte å kjøpe sterkere pærer og sånt, men fant ut at det var jævlig dyrt(for mitt budsjett) så folie ble det til slutt.