View Single Post
Syns han er helt innafor. Usikker på om kjæresten din og de andre du deler leilighet med har møttes under fler omstendigheter, men dette kan være en av grunnen til at han syns det er litt ille å ha ukjente som han ikke har godkjent eller har kjennskap til i leiligheten som han leier ut.

Nøkkelen er gitt til deg, og er et symbol på kontrakten som du og han har. Han har gitt DEG tilgang og det er opptil deg å passe på at besøket oppfører seg. Du vet nok at han er en hyggelig fyr, men for en som ikke har møtt personen før så kan fort misnøye oppstå.
Legg deg flat og si "Beklager, skal si ifra neste gang". Ta han med et par ganger og vis at han er en ordentlig fyr så tror jeg det løser seg på en god måte.

Men jeg er enig med utleier på alle punkter..hvertfall hvis jeg ikke hadde sett fyren eller hadde en kjennskap til han. (Hvis dere henger sammen endel på fritiden og han fester med dere etc så er situasjonen såklart noe annet, men det virker på det du skriver som at de ikke har møttes så ofte før).