View Single Post
Trådstarter
75
Sitat av stresser Vis innlegg
Så lenge du har en plan som innebærer en jobb og en leilighet etter at du blir løslatt så burde du få 2/3. Hvis du har oppført deg og ikke har noen anmerkninger, så kan jeg ikke se en grunn til at dem ikke løslater deg.
Da jeg satt inne så var det noen krav jeg måtte oppfylle før jeg ble prøveløslatt. Jeg måtte ha en jobb, et sted å bo, godkjenne ukentlige møter med kriminalomsorgen og vist gjennom soningen at jeg har oppført meg.
Hvis du ikke har en jobb, så kan nok fengselet hjelpe. Har venner som fikk jobb på Frelsesarmeen gjennom fengslet.
Vis hele sitatet...
Jeg måtte skrive inn en egen søknad om 2/3, ikke på et sånn vanlig 2/3 søknad's ark. Hvor jeg skrev at jeg har en plan, da via NAV som innbærer kurs som får deltakerne ut i jobb. Skrev også at jeg er villig til å reise til kriminalomsorgen med vilkår. Bolig har jeg. Samtidig har jeg oppført meg helt eksemplarisk utenom første dagen på åpen soning hvor jeg ble tatt med en 2er røyk. Det var grunnen til jeg ble sent på lukket.

Kan egentlig ikke gjøre noe annet enn å spekulere på om jeg får det eller ei, men det er mye som taler med føler jeg.. Andregang soner, oppført meg bra, bolig, planer videre.. Men får bare vente å se.. Det nærmer seg hvertfall