View Single Post
Som noen andre nevner her så virker det som du prøver å få inn at hvite menneseker er djevelen fra starten av innlegget, noe som er veldig idiotisk hvis du skal få igang en konstruktiv diskusjon rundt temaet.

Jeg har opplevd noe av det samme selv, bare at det var mørk mot hvit. Jeg tok banen inn til byen i fjor engang, jeg rakk ikke å kjøpe billett pga jeg tok det pent siden sannhetstabellen viste feil, så jeg rakk banen akkurat. Det var også en mørk en som det samme skjedde med.
Akkurat den dagen så var det sivilkontroll, jeg ble sjekket og måtte betale bot, feilen på sannhetstabellen hadde ikke noe og si, greit nok. Og så sjekker de han som kom løpende likt som meg, han hadde heller ikke billett, han ga samme forklaring som jeg gjorde. Han fikk bare beskjeden at det får gå for den gangen her.

Innlegget ditt ga et uttrykk for at det bare er hvite mennesker med blondt hår og blå øyne som gjør slikt, Poenget med hele posten min her er at hverdagsrasisme går begge veier, så slutt med den jævla holdninga de mot hvite.
Sist endret av The Rebel; 19. juni 2011 kl. 09:41.