View Single Post
Er ikke så opptatt av hvordan sæd smaker, akkurat det er ikke viktig for meg da eg ikke ser at det skal bli noe tema midt i akten. Men det er helt sikkert med menns som med kvinner ang lukt og smak? Kvinner smaker og lukter forskjellig. Jeg liker godt både å gi og motta oral. Det å bruke tunge, munn og fingre på dama skaper deilig variasjon, det er helt fantastisk å se og føle responsen fra dama når en gir oral. Når noen damer blir ekstra våt så gjør det meg ekstra kåt. Var sammen med ei som squirta når hun fikk tunge og fingre, det var ikke et helt fossefall akkurat, men nok til at, vel la meg bare si at jeg hadde null problemer med å få det i ansikt eller munn. Det skjedde ikke alltid men når det skjedde at hun kom på den måten så gjorde det meg bare ekstra kåt. Og en var jo så med i øyeblikket, så jeg stoppet jo ikke opp for å analysere smak, smaken ble på en måte underordnet. Det smakte kåtskap, luktet kåtskap og hennes fysiske reaksjon på min berøring med munn, lepper, tunge og fingre ble så tydelig at jeg virkelig følte meg som den hingsten, til tross for helt normal utrustning og pappakropp og at jeg ga oral. Når jeg da var ferdig med å oral så følte jeg meg som en blanding av trollmann og supermann og jeg har kanskje aldri vært mindre selvbevist, mer opphisset og samtidig hadde en indre ro som i de øyeblikkene. For når jeg da kom så kom jeg alltid hardt.

For meg er det ikke viktig å måtte sprute i fjeset eller i munnen, om noen ikke synes det er fint så dropper eg det helt fint uten at det spiller noen rolle. Men når 2 kåte mennesker leker sammen og spesielt om det er første gang en er sammen så vet en jo ikke alt om hva den andre liker, foretrekker og ikke liker. Om de ikke snakker tydelig så må en jo bare forsøke å tolke signalene og se på responsen hva som er godt for de og mindre godt. Jo bedre man blir kjent jo bedre kjenner man også hverandres preferanser. Det sagt, så har jeg selv flere gode opplevelser der jeg har blitt overrasket av at dama ar gjort ting jeg kanskje ikke har tenkt på tidligere eller forsøkt som bare ble en fin opplevelse, trass i overraskelsen i øyeblikket.