View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Du misforsto meg, og jeg ser nå at det er mulig på grunn av at jeg formulerte meg litt klønete.
La meg ta et annet hypotetisk eksempel. Dama synes den beste følelsen i verden er å bli slikka. Siden jeg vet dette, så kan jeg fint slikke henne, selvom jeg kanskje ikke synes selv dette er det beste i verden, men det er jo alltid positivt å se partneren sin bli pleaset på best mulig måte. På samme måte kan dama svelge, fordi hun vet jeg syns det kan være digg.
Vis hele sitatet...
Hmm, tenker vi har et ulikt syn på hva sex er. For meg skal sex være digg for begge parter og man skal ikke gjøre noe man ikke har lyst til, uansett hva. Jeg har selv skrevet at for meg er det viktig å tilfredsstille mannen og jeg strekker meg langt for det, men det er jo fordi det tenner meg, ikke fordi jeg bare vet at mannen liker det. F.eks analsex er no-go for meg, hadde en ex som likte det men han respekterte at jeg ikke ville gjøre det og jeg slapp å måtte gjøre det bare for hans nytelse (hadde uansett ikke gjort det, gjør ikke ting jeg ikke liker). Det hadde tatt livet av sexlysten rimelig kjapt om jeg måtte ha analsex en gang i måneden for å gjøre han fornøyd. De fleste menn er heldigvis ikke så simple, men de finnes der ute, hørt mange skrekkhistorier fra venninner oppigjennom årene.

Det er også ganske lett å merke på mannen om han gjør noe fordi han liker det eller fordi han må. Mer lidenskap og engasjement om han liker det, tamt og kjedelig om han bare må, selv om han kanskje tror det oppfattes annerledes. Pul som du vil, men husk at om dama må gjøre ting hun egentlig ikke liker, så kan det være ganske negativt for sexlivet og forholdet. Det er stor forskjell på å gjøre noe kun fordi mannen liker det og å gjøre noe fordi en blir tent av at mannen liker det. Vanskelig å forklare, men du skjønner nok hva jeg mener.