View Single Post
Sitat av Saint Gut Free Vis innlegg
God kveld,god kveld.

Jeg har trent mer eller mindre fast 3 til 4 ganger i uken i 1 år med fokus på kroppsbygging,jeg er på ingen måte "seriøs" i den forstand at jeg "bor"på gymmen,går med proteinshaken i hånda eller tar hormoner,har rigget meg til med manualer,stenger hjemme,i tillegg til at jeg har investert i en ordentlig romaskin.

Det jeg ikke helt klarer å få dreisen på er antall måltider,lest meg endel opp å det som går igjen er 6-7 måltider.Jeg ligger på 3-4 skikkelige måltider + små(youghurter,advokadoer,havregrøt osv) Problemet mitt er at jeg føler jeg legger på meg mer en jeg burde og at det går utover sin hensikt,samtidig som jeg kvier meg til å spise mindre fordi jeg "frykter"det vil gå utover progresjonen,kan legge til at jeg er 175 og veier 90kg.Ser liksom ikke vitsen ved å spise mye når jeg blir seende stikk motsatt ut en det som er formålet,skal sies at jeg ser synlige resultater men det er desverre en del fett som dekker over dette,smått frustrerende..

Vært flott om det var noen her som hadde noen erfaringer/tips å dele
Vis hele sitatet...
Sjekk ut"natural galant" på YouTube.
Der kan du lære utrolig mye når det kommer til både kosthold og treningsprogram.

Han har aldrig rørt noe bol,og er flink til å forklare hvordan man stimulerer muskler til å vokse.

Jeg vokste som faen etter jeg holdt meg til hans prinsipper