View Single Post
morkakespisende
439
Jeg ble omskjært som voksen--han er skjææært da

Du kan få valget mellom "halv" eller "hel/full" omskjæring, jeg har full. Du møter opp, får tre sprøyter i pikken og én i armen, rir ut en seanse av sykepleiere som vasker pikken din og snakker til deg, så når medikamentene kicker inn (umiddelbart, bedøvelse/smertestillende/beroligende) starter legen operasjonen, som ikke var smertefull i det hele tatt forbi sprøyter i skrukk og pikkhue. Jeg vil si operasjonen for min del var ferdig på langt under en time, men jeg var selvfølgelig også forhåndsruset som den gode borgeren jeg er.

Det er noen uker med ubehag/bandasjer/blod før den begynner å helbrede ordentlig. På starten vil den være hoven/lilla rundt hele, men dette forsvinner fort. Jeg hadde forsiktig sex f.o.m. 3 måneder ut men følte meg sår opptil et halvt år etterpå. Det er mye vaselin og bandasjebytting på denne tidsperioden og man lærer seg å bli strategisk med øldrikking og urinering.

Når pikken nå er flere år etter operasjon er den like god, om ikke bedre enn før i akten av sex men dette vil man merke som veldig individuelt. Jeg personlig hadde problemer med 'trange hull' tidligere som nå er løst og jeg føler meg mer selvsikker som følge av dette. Det kan oppleves kjipt å gå 'commando' altså uten boxershorts i jeans, men det er vel ikke å foretrekke for noen uansett.
Sist endret av supranaut; 31. januar 2023 kl. 12:23.