View Single Post
Jeg måtte også opprerere grunnet for treng forrhud i tennårene. Men, uruologen jeg snakket med informerte om de kunne opperere dette uten å fjerne forhuden. Noe jeg var veldig glad for og Jeg gikk for det. Han sa at det var en sjangse for at de ble nødt til å fjerne den helt, men mest sansylig skulle det gå bra.

Han gjorde et meget bra stykke kirurgi der. Det var enstund jeg hadde ganske markant arvev rundt der han hadde skåret, men det er nesten borte nå mange år senere. og forhuden funker helt fint


Nå kan det hende situasjonen er anderledes for deg og at det samme ikke er mulig med din tilstan. Eller at uruologen, ønsker den enkleste løsningen, eller ikke har erfaring med det.

Uansett tenker jeg du kan spørre om denne muligheten, og si at du vet dette er noe som har blitt gjort for andre. Dersom du er intresert i det selv.

Så nå at du hadde skrevet lengre nede om delvis omskjæring vs full omskjæring. Så tenker jeg at det skal være helt opp til deg hva du ønsker av disse to, så lenge begge er mulig. Stå på krava og ikke godta full omskjæring hvis du ikke ønsker det. Og det er mulig å opperere uten å fjerne forrhuden.

Ellers ønsker jeg deg lykke til, er ikke kult med for trang forrhud!
Sist endret av ReeferBear; 31. januar 2023 kl. 12:21.