View Single Post
Sitat av Trollanon Vis innlegg
Du har ingenting å tilføye her så hvorfor skrive svada?
Du har ingen erfaring på emnet, men likevell skriver du?
"200ug funker ikke på meg" Vet du hva?
Jeg skulle gitt deg 200 faktiske ug og et mørk rom hvor du kunne sittet å tenkt over hvor latterlig det er å komme med slike kommentarer, du hadde tissa i buksa, eller kommet, kommer litt an på typen, men du høres ut som først nevnte så hver så snill, takk til deg.

Fjompenisser uten erfaring har ingenting de skulle ha sagt når en spør om råd og tips, atpåtil så kommer du med speed snakk i kombinasjon av lsd, ohhhfakkingsgad jeg blir triggered av slikt. OG DU KALLER DET DOP MANN?! DET ER IKKE DOP.
Takk for meg, god natt.
Vis hele sitatet...
Jeg kom med min erfaring, ikke mer, ikke mindre. Og nei, jeg turer ikke av 200 ug. Ja, jeg er ikke i takt med den normale omverden akkurat. Men en tur er det faen ikke, du vet fint lite om hva jeg tåler, kompis. Tjommien som skaffer syra tripper balls av 100 ug. Jeg føler bare en wierd high av samme 200 ug. Da uten noen som helst form for visuals. Speeden var så ren som du får den, i motsetning til det gatedopet du antagelig har fått tak i, som er fult av meth og masse andre dritt produkter.

Sitat av Trollanon Vis innlegg
Ja, med mindre du ikke ønsker at mdma skal overkjøre lsd så er det nok det, men hva vet vell jeg?
Du får fyre av en pm til noen av de andre som synser her i tråden, fikk jo bare råkjeft for at jeg uttalte meg...
Vis hele sitatet...
Hadde du ikke vært så voldsomt oppesen og nærmest aggressiv, så hadde du nok ikke fått noe kjeft.
Sist endret av TheBean; 8. mars 2018 kl. 17:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.