View Single Post
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Hva i alleste dager? Jeg skrev svart på hvitt at jeg ikke bruker denne tanken for detox. Jeg liker å endre bevissthetstilstanden min, og jeg liker at det stresser meg ned. Samt at jeg personlig tror at det senere vil kunne lære meg å meditere lettere. Samt roe ned tankekjør på natten (noe som ville vært fint da jeg hater å bruke medisiner hele tiden). Men jeg er ikke interessert i å ha en diskusjon om toksiner da tråden handler om floating. At du er nerd i erd innen toksiner, biokjemi, fysikk, botanikk og biologi er ikke nødvendig å slenge med i det hele tatt. Ei heller at du har tråkket i kumøkk og what not. Naturfagreplikken din fungerer ikke som en hersketeknikk, forresten. Jeg mente bare at du selv kunne google deg frem til svar på detox da dette ikke er noe jeg selv er særlig interessert i, og ga deg en link.

Jeg har en god psykolog, forresten. En dame fra Island. Og det har ei heller ikke noe med denne tråden å gjøre. Kanskje jeg skal spørre om hennes profesjonelle mening om denne metoden til bruk som terapi. Forresten vil jeg heller bruke penger på å føle meg bedre og fremme helsen min for å bli kvitt diagnosen gjennom ulike typer terapier enn å bruke penger på byen, klær og unødvendige ting. Det er viktigere å føle seg frisk.
Sist endret av Lucy In The Sky; 7. oktober 2013 kl. 17:16.