View Single Post
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
amdb73:Her kjenner jeg en kraftig defensiv holdning, og ikke minst måte å uttrykke seg på med tanke på ordbruket ditt. Søk på Magnesiumsulfat, du. Eller, søk på google i det hele tatt. Hvorfor i alle dager skal jeg spørre en fastlege om avfallsstoffer i kroppen når de har et kvarter, er totalt talentløse på mange områder og ikke engang kan det de burde om psykofarmaka? Tusen takk, du. Jeg har vært gjennom mange ulike leger, psykologer og fastleger. Du skal lete lenge etter en som faktisk duger. Her har du helsenett, forresten. http://www.helsenett.org/. Det virker nærmest som om du tror jeg er en av disse helsefreakene som ikke engang vet hva toksin er (altså giftstoff av bakterier som danner motgift når det sprøytes inn i en organisme som f.eks dyr eller menneske). Flere linker orker jeg ikke oppgi for det finnes ti tusen av dem, nærmest. Jeg bryr meg forøvrig svært lite om Detox, og hvis du leser innlegget litt nøyere vil du kunne se at jeg skrev at en slik tank kan hjelpe med å sette seg bedre inn i meditasjon som faktisk kan være ganske vanskelig å få til i starten. Noe som gjør at man lett kan gi opp. Og jeg må faktisk si at det er et ekkelt ordvalg å kalle det "pisslunkent" når du ikke engang har prøvd. Du vil kjenne din egen kroppstemperatur, og det vil kjennes som å flyte vektløs.

Jeg har oppgitt kilder andre steder enn fra huset som driver dette. Men jeg ønsker ikke å legge ut linker til informasjonen fra nettsiden deres her i tråden av åpenbare årsaker. Jeg trodde også at alle kjente til kildekritikk, så søk opp, du. Og hei, jeg spør ikke damen om toksiner da jeg ønsker å flyte i tanken både for å endre bevissthetstilstand, og ikke minst lære meg å stresse ned. Det hjelper meg og er helsefremmende psykisk. Detox eller ei. Og at huden blir myk kan jeg bekrefte. Kom med kilder du også, er du grei.

Kall det scam så mye du vil. Det er naturlig å dømme men før du uttaler det hadde det vært fint med en hyggeligere tone, og du har ikke prøvd det så det blir nokså feil å komme med krasse utsagn slik jeg dessverre tolker dine innlegg. Jeg ønsker ikke at en tråd skal bli utrivelig og kaotisk. Som sagt, tanken er noe jeg tror kan hjelpe en å komme i gang. Det er ikke bare å legge seg ned i senga og meditere for gud og hver mann. Dessuten er det et trivelig sansehus med mange andre rom.

Takk for anbefalingen din, amdb73 . Kom gjerne med innspill, og kritiser/kom med argumenter når du har søkt opp ulike kilder. Mer orker jeg ikke å skrive men det siste jeg må si er at man absolutt ikke kan ha full tillitt til hverken sykehus, legevakt eller leger generelt. Da snakker jeg ikke om enkeltmennesker. PS: Fint å ta vare på kroppen sin selv om man har ikke har leversvikt. Hvis du ønsker en diskusjon om dette kan vi gjerne ta det på PM da dette vil rote til tråden.

Mvh
Lucy
Sist endret av Lucy In The Sky; 7. oktober 2013 kl. 13:28.