View Single Post
Ministry of Love
sptz's Avatar
Hunder er flokk dyr. Den vil selvsagt beskytte flokken. Særlig en rottweiler som er avlet på i generasjoner for å fremme denne egenskapen. Vitner det ikke om idioti og misshandle "flokken" for så å gå bort til hunden?

Kanskje det bare er siden jeg har hatt hund fra jeg var 12, men for meg virker handelmåten totalt idiotisk.

Det kan forøvrig ikke være noe problem og få klarhet i om hunden beit eller om den bare glefset. En rottweiler som biter lager merker på huden...

På den andre siden virker personene ikke helt troverdige. Jeg skjønner likevel ikke hvorfor politiet måtte mishandle jenta. Samboeren hennes som sparket inn skjemen på bilen kan jeg heller forstå. Men hva hadde hun gjort galt? Jeg tviler sterkt på at ikke en gjennomsnittlig politimann ville klart å fjerne henne fra trafikken uten den bruken av vold det her er utøvd.

Saker der politiet missbruker sitt monopol på maktutøvelse har selvsagt allmennhetens interesse så jeg skjønner journalisten godt. Det er i tillegg snakk om en anmeldelse for politivold så saken kommer nok til å bli etterforsket nærmere. Kan ikke se hvilket brudd det skal være på "vær varsomplakaten