View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
Bra initiativ, det der ser vel faktisk ut til å være privat selger men altså 23kvm for 2 pers med 3 soveplasser.. Har tenkt det samme om en sånn tråd når jeg ser litt på bolig. Ikke rart man får forakt for eiendomsmeglere når en ser alle de kjipe triksa i boka de får seg til å gjøre for å selge i stedet for å gjøre et ordentlig ærlig og rederlig dagsverk til en forandring. Men sånt lærer de tydeligvis ikke på meglerskolen. Makan til møkkafolk. Det er mer betryggende å handle bruktbil på Ensjø enn bolig på finn.

Her er en av mine favoritter som fortsatt ligger ute. Her har altså megleren tatt seg bryet med å rydde unna hagemøbler for å gi plass til sofa og bålpanne. Drittsekken gadd ikke ta seg bryet med å sette møblene inne i eller bak garasjen, burde fortjent idiotprisen.



https://www.finn.no/realestate/homes...e=323475564&ci
Vis hele sitatet...
Det er mye rart å finne der ute ass, ja! Ser for meg at det kan dukke opp mye morsomt her etter som tiden går

Sitat av FriFugl Vis innlegg
Personlig så fatter jeg ikke at noen ønsker å bo i Oslo. Glad jeg ikke bor i by lengre. Kjøpte hus med 5 mål tomt for 2 mill på landet. 2 garasjer + carport på kjøpet. Gir ingen mening å betale mange milloner for ett kott i byen og slave hele livet for å betale ned. Ikke hsr man ressurser tilgjengelig heller. Her kan jeg gå ut i skogen og fiske, hogge ved og rådyr/elg er det massevis av her.
Vis hele sitatet...
Godt å høre at du har funnet stedet for deg Byen har mye annet å by på som man ikke får i skogen/bygda, som andre er ute etter. Det er rett og slett smak og behag. Man får mindre areal å bo på til en dyrere penge, men man får mye annet.
Sist endret av Tresmågriser; 21. januar 2024 kl. 10:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.