View Single Post
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Kan det være denne vegringen for å be om hjelp som gjør at du føler håpløshet? Kontakten din med helsevesenet er konfidensiell. Du burde absolutt ikke føle noen skam for å be om hjelp.

Desto fortere du innser det, jo fortere vil du kunne ta utbytte av det systemet som støtter mennesker verden over. - I Norge har vi en unik situasjon som gjør at du får dette gratis, og for å være ærlig; du har ikke klart det selv, når resultatet av handlingene dine så langt tilsier ingen fremgang er det verdt å revurdere standpunktet ditt.
Vis hele sitatet...
vel jeg lagde denne tråden som bokstavelig talt ber om hjelp så jeg må være da være på rett spor? må si det svei noe jævlig inne av å bare lage tråden her, hadde panikk i flere timer og tok timesvis å sovne. turte heller ikke se på noen svar før i dag. og det er bare av å poste anonymt på nettet. hva er det legen kan tilby som gjør det verdt det å leve med panikk fram til legetimen og mest sannsynelig i ukesvis etterpå? hvis jeg klarer å finne noe jobb så fikser sikkert de fleste problemene av seg selv som folk sier her