Tråd: ALL-IN
View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Tutorial med nummererte steg:

1: Hack hjernen din så du er immun mot forskjellige tankefeil
2: Les deg opp på kryptovaluta, for det meste fra folk som har samme håp som deg. På den måten får du så ren informasjon som mulig. Uten forurensning fra kritikere.
3: Fokusér på hva som kunne skjedd, om du hadde gjort det du planlegger å gjøre nå. Det er slik med trening og bra kosthold også: Beste tidspunkt å starte på var for 10 år siden. Nest-beste: i dag.
4: Selv om du nå er en ekspert på kryptovaluta (du ser flere gjentagelser i de sikre kildene dine. Dude. Dette kan du): start en tråd om det på nFF. Ikke søk opp gamle om lignende tema engang. Gammel info, er ubrukelig info. Ting skjer fort her, og det er mye penger det er snakk om. Ikke bare penger, men hele, føkkings, livsstilen din. Best å ikke ta sjanser. Og staben på bruket slacker, så tråden får stå. Koster nesten ingenting, og har stor gevinst. ROI som bare juling. Åh! Ta meg midt i fagbegrepene!
5: Okay, første svar kom innen en time, og det var vettugt. Planen funker. Hold kursen.
6: Shit. En nynorsking dukker opp. Han prøver å stikke kjepper i hjulene på deg. Fei dem unna. Hold kursen. Tenk på hva kursen kan bli. Hold valuta. Hold kurs.
7: En annen nevner CFD. Hva. Noe du ikke har hørt om, til tross for all researchen? Dette må du dukke til bunns i. Skriv det på lista, og kom tilbake til det senere.
8: Æsj. En fyr som støtter nynorskingen. Neineinei, tråden (altså LIVET DITT) kan miste kursen. Og da kan du gå glipp av kursen. Forbered deg på å kurse disse cruiserne om å holde kursen på kursen.
9: YESSS! En fyr med null poster fra før er enig med deg! Han ha rett, OG tale sannheten. Han er tross alt enig. Og fjompen som skriver lista du leser nå har flere ganger sagt "lurk moar". Hva er mer lurking enn 11 år?! LOL hykler as. Han har lignende mål og framgangsmåte som du, og nådde målet. Checkmate, cruiserists. Ikke undersøk det nærmere. Å be om bevis når det er snakk om en såpass stor avgjørelse er bare sløsing med tid. Gi ham et KP og tips om en valuta som takk, men! Det er på tide å forsvare standpunktet ditt. Du ville ikke i debatt, men her prøver folk å antihacke hjernen din. Forsøker å ta fra deg det du har rett på! Grin om at folk gir deg ting du ba om å ikke få. Det fostrer sympati, og god energi. Kan'ke skade å prøve seg på litt "The Secret"-tenking. Om du klarer å slå tilbake all kritikk, ligger veien til målet åpen og klar.

Litt sånn ser det ut for meg.

Kan TS bli rik på dette? Ja
Kan TS tape stort på dette? Ja
Kan TS gå i null på dette? Ja
Hva er sannsynligheten for de forskjellige utfallene? [ditt svar her]
(Merk: 3 forskjellige utfall betyr ikke at hver av dem har 1/3 sannsynlighet. Enten vinner du jackpot i lotto, eller ikke. Det betyr ikke at det er 50% sjanse for å vinne)

Vi tenker gjerne i fortellinger, og kan lett se for oss alle 3 versjoner. Og så si til oss selv at «Jah. Jeg visste det as. Faktisk. Utfallet kom til å bli XYZ», og enten prise oss lykkelige for at vi ikke gjorde som taper/null-versjonen av TS, eller grine over at vi ikke gjorde som vinner-TS.

De som faktisk er seriøse på det kan poste det på t.d. https://predictionbook.com/ - Trenger ikke å ha slikt i tråden her, men første person kan poste lenke. Om det er etisk får vedkommende vurdere selv.

Lottospillerne vi ser, er de som vinner
Ditto kryptovalutaspekulanter

Hvem har vel lyst til å gå ut med «Jeg dumma meg ut skikkelig folkeeens!»? Tapere. Og du, du er vel ikke no' taper, hva?

I lotto vet vi hvertfall sannsynligheten.