View Single Post
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Å vrenge kjønnsorganet innover for å simulere en vagina er vel en situasjon en kan sammenligne med kosmetiske prosedyrer som facelifts, tummy-tucks, nosejobs i tillegg til kvessing av både kinnbein og kjeveparti. Like permanente, like inngripende og som snevert sett kun er for å tilfredsstille Jeg-et. Når det gjelder den delen om at dyrepulere går fri vet jeg ikke helt hva det er du sikter til, seksuell omgang med dyr er straffbart og så sent som 29. Juni siktes en mann i 40-årene i Trøndelag tingrett for seksuell omgang med dyr.
Vis hele sitatet...
Det å skulle drive lovlig på med og ha en total vrangforestilling on sin egen identitet som utarter seg grovt nok til å begynne og skjære og kutte i tissen og fornekte sine medfødte XX eller XY kromosomer er ikke sammenlignbart med og få seg et bryst-implant da dessverre.

Av en eller annen grunn trakk jeg finland opp i det, men mitt poeng var at dersom staten gir en gruppe suicidale personer med vrangforestillinger(relatert til kjønn) fri omgang i samfunnet og stemple disse som "normale", mens andre ikke fri omgang i samfunnet og tvertom, er ikke Staten som har makt over samfunnet lenger kapabel eller skikket til å bedømme praktisk talt hvem som er mentalt syk eller ikke når handlingene til staten i basis nå ikke har logikk i grunne men bedrives av et fiksjonelt narrativ på evig jakt etter en slags fiktiv likestilling man bare kan se på Star Trek.

Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Å føre en statistikk for mennesker som lider av 'de største mentale forstyrrelsene' og som har klart å unngått helsevesenet er vel så og si umulig, men det var en interessant tanke. Trepanering er jeg ikke helt med på, men ECT-behandlinger er dokumentert effektive for folk som lider av behandlings-resistente depresjoner.

Så mye som 80% som har fått denne behandlingen lindret symptomer og fikk bedret livskvalitet etter behandling.
.

Til sammenligning viser studier at antidepressiva bedrer 10-20% av tilfellene av depresjoner.

Bivirkningene av disse behandlingene er det også store forskjeller mellom:
  • ECT kan gi hodepiner, muskelsmerter, kvalme og forvirring. Disse går over etterhvert, og det skal understrekes at alle disse også kan komme av antidepressiva.
  • Antidepressiva kan gi kvalme, diare, vektøkning, hodepine, svette, skjelvinger, seksuelle forstyrrelser, impotens, søvnighet, søvnforstyrrelse, agitasjon, rastløshet, uro og angst, kramper, hjerterytmeforstyrrelse, lavt blodtrykk, hjertebank, munntørrhet, forstoppelse og høyt blodtrykk. For å nevne noen.
Dette er vel ikke akkurat the best of two evils, spør du meg.


Stusser litt på hva som er normalen av og til, folk slutter aldri å forbause meg, på godt og på vondt. Freaks.
Vis hele sitatet...

Hvis div antidepressiv og slike behandlings-arter hadde fungert så godt disse norske studiene mener hadde ikke mennesker begått rekordantall, la meg presisere, uhørt antall i selvmord her til lands og i andre vestlige land, og ekstreme mengder forsøk som ikke regnes med. Det hadde ikke vært såkalte selvskadings-kulter heller der folk deltar på div lukkede sosialmedia grupperinger heller.

Det merkes at følgende depresjons epidemier er heller ikke et debattemne for det skal egentlig ikke være slik, det er unormalt. Det utdypes heller aldri om den reelle grunnen til denne utrolig triste elendigheten der alle tilsynelatende må ruses ned eller må få seg elektrozhock i nøtten. For ingen er fødd til verden med det behovet. For all del så sier en del mer om samfunnet vi lever i nå enn om menneskene. For folk er jo tydeligvis ikke så glade som det skal has til.
Sist endret av vinkelslip; 23. november 2020 kl. 05:40.