View Single Post
Utrolig bra tråd mentalmelt!

Må si jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver om. Nå har det seg slik at jeg befinner meg startfasen av historien din. Jeg har eksperimentert litt med rusmidler en stund (både lette og tunge substanser)... Hittil har det ikke gått utover verken skole eller helse. Jeg er i bedre fysisk form enn jeg noen gang har vært og jeg har et karakterkort som lar meg velge jobber på øverste hylle. I tilleg har jeg fortsatt god kontakt med de fleste fra den gamle vennegjengen.

Men...
Jeg har blitt kjent med en del nye folk (med litt for lange rulleblad) som trekker meg lengre og lengre inn i det kriminelle miljøet, og jeg havna i en liten knipe. Jeg har vært med på et par byturer med gutta i det kriminelle miljøet, og det ble som regel spandert vanvittig mye på meg. Da det var litt for seint skjønte jeg at det lå noe bak alle de gratis drinkene, for ikke å snakke om alt det andre som ble delt ut. Ingenting er gratis, og de forventa at jeg skulle returnere gavemildheten som tjenester. Nå ser det ut til at jeg kommer til å ende opp som en løpegutt for de store gutta...

Jeg er ikke helt fornøyd med situasjonen for å si det mildt... Jeg trives best på sidelinjen hvor jeg slipper å delta i de tvilsomme aktivitetene.

Jeg har nok med penger til å betale meg ut av det jeg skylder. Problemet er bare at det er utrolig vanskelig å få dem til å ta imot penger da tjenestene mine har en mye høyere verdi for dem.


Så kjære medfreaks. Har dere noen råd om hvordan jeg bør gå fram for å få dem til å se på oss som skuls? Og har dere noen forholdsregler jeg burde følge for å være sikker på at jeg holder meg på den gode komfortable sidelinjen?