View Single Post
damne
Trådstarter
21
takk for forslag til andre dokumentarer
ja, beklager! mente starten av 1900-tallet.
nei, jeg tror ikke det kommer til å skje så mye med det første, og vi som enkelt personer har vel egt ikke så mye å si på det...

har du hørt om UNGASS 2016?
"What is UNGASS?
The United Nations General Assembly Special Session, or UNGASS, is a meeting of UN member states to assess and debate global issues such as health, gender, or in this case, the world’s drug control priorities. The last time a special session on drugs was held, in 1998, its focus was the total elimination of drugs from the world. Today, political leaders and citizens are pushing to rethink that ineffective and dangerous approach."
kilde: https://www.opensocietyfoundations.o...at-ungass-2016

i mars 2016 skal de møtes for å ha et møte der de blant annet skal diskutere cannabis legalisering. Etter det jeg har skjønt skal de ha en avstemning eller noe, hvis det blir flerstemmig kan hvert enkelt land som er med på dette (deriblant norge) bestemme selv om de vil avkriminalisere/legalisere medisinsk eller legalisere helt tror jeg. men av disse landene tror jeg ikke norge er det første til å legalisere..

er det noen her som vet mer om dette?

Kanskje du kan peike på konkrete medisiner her? Og kvifor vil staten tene mindre på cannabis enn dei konkrete medisinane? Staten sel ikkje medisiner. Det er det legemiddelbransjen som gjer.

Totalt meiningslaust utsagn utan at du opplyser om kva det var, og kva diagnosen var. At unødvendig medisinering førekjem tviler eg ikkje på, men cannabis er ikkje løysinga på det. Meir restriktiv foreskrivingspraksis er.

http://www.trueactivist.com/this-dad...-mind-blowing/
legger til en link der du kan både lese om det og se en liten videosnut av hva jeg mente med dette.


Hovudproblemet med innlegget er at det er aparte konspirasjonsteorier og idioti du kjem med. Om du ønskjer legalisering bør du med respekt å melde enten presentere koherente og gyldige argumenter, eller så bør du halde kjeften din godt lukka. For innlegget ditt er eit bra skriv til grunnar til at cannabis ikkje bør legaliserast...[/quote]

jeg lagde ikke dette innlegget for at det skulle endre synet til alle mennesker så det ble legalisert. jeg lagde dette innlegget fordi jeg ville si min mening om det og høre andres.
men selvfølgelig, jeg kunne vært mer saklig, vist til kilder og det der.
takk for svar
Sist endret av dem1tr1s; 11. februar 2016 kl. 16:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.