View Single Post
Sitat av travaxa Vis innlegg
Ja, du setter ut abstinensene, men du gjor de mildre og.
Det ville jo vaert mye verre att hoppe fra 60mg/dagen enn fra f.eks. 10-20mg/dagen.

Bare husk att for hver gang du slutter, etter en periode med bruk, og da mener jeg ikke ett par dager, men uker eller lenger - kommer abstinensene bli alt verre.
Det er slik det fungerer for de fleste.

Hvis du kan leve uten piller, og bare ta i ny og ne når smertenen blir for store, gjor da det. Men hvis ny og ne er fire dager i uka, ville det nok slitt mindre på psyke og kropp att stå på en så lav dose som mulig hela tida.

Bare mine 2C dock.

Angående utsettning;
Skaff deg Immodium hvis du sliter med dårlig mage. Det er og en opiat, men en får ikke rus av det. Det stopper bare the shits, så att si.
Godt du har Valium, gissar att du allrede vet hvilket helvete benso er hvis man blir hekta på di?

Hvis du har god tone med legen din, hadde jeg i alle fall snakket med de om Pregabalin/Gabapentin.
Det är ett f-ings mirakel-medikament mot opioid-utsettningar. Sletter det meste av symptomer, dock ikke mage-problemer.
Pregabalin oker og aptit, slik att du får spise noe.

Ellers, cannabis. Men du kanskje ikke er den typen som köper illegalt, eller har kontakter.

Synes det er sterkt gjort av deg. Sinnsykt sterkt.
Hadde jeg det oppsettet med piller du har, jadu. Det ville ikke vaert vakkert for å si det sånn!

Krige på, dette kommer du klare!
Heldig dame som får en person med din karaktersstyrke i livet sitt.
Vis hele sitatet...
Tusen takk. Ord som dette, spesielt siste setningen gjør meg glad og gir meg håp.

Må ærlig talt innrømmet jeg stortsett bare merker psykiske abstinenser. Har enda 200+ oxycontin liggende hjemme å det deilige med det er at jeg ikke bruker mer enn 5 sekund av døgnet til å tenke på dem. Jeg tar noen oxynorm 10mg hver dag, som regel 1 på morgen og 1 på kveldingen, har noen dager pause fra valium nå, da jeg kjenner til benzo-abstinenser og det er ikke noe jeg vil rote meg bort it. Kan få tak i cannabis via en kompis men har ikke følt behovet for det enda. Tror mange av de psykiske plagene har sammenheng med andre ting som skjer i livet mitt. "kjærligheten" bor på andre siden av landet, jeg har vært plaget med sykdom i x antall år, venter foreløpig på en operasjon og venter i tillegg på at NAV skal komme fram til et endelig svar.