View Single Post
Trådstarter
199
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Bor du veldig øde? Da er det ikke uvanlig at post samles et par dager før budet kjører ut. Har du korrekt postadesse? Står korrekt navn på postkassa? Har du oppgitt riktig adresse til dem som sender deg post? Du har vel ikke bestilt oppbevaring med sjeldnere utlevering? hvordan er det med naboene dine, har dem samme problemet? Da er det på tide å ringe Postens kundeservice å forklare saken og spørre hva dem kan gjøre. Er du hjemme når postbudet kommer? Da kan du jo spørre h*n om hva det kan være.

Om avisa ikke kommer/kommer for sent, ringer du avisas kundekontakt. Det er dem som er ansvarlig for at du får avisa uansett om det er egne bud eller Posten som deler den ut. Om noen ikke gjør jobben sin og får pes, er vel ikke det ditt problem?
Vis hele sitatet...
Det er vel ca 5000 innbyggere her! Det er nok litt øde i forhold til hvor jeg bodde før, men trodde ikke det skulle være så galt.

Nei, har nok ikke bestilt noe sånn, og naboene mine har heller ikke hatt samme problem så vidt jeg vet. Det kan godt være de som bor i samme bygning har hatt det da. Jeg har også skrevet klart og tydelig på postkassen, og har skrevet akkurat hva de har bedt meg om å skrive på den. Det skal ikke være noe problem å kjenne igjen postkassen.

Ja, jeg er ofte hjemme når de kommer, så jeg kan jo ta å høre om jeg møter på de en gang. Angående avis, så var det bare gratis i 3 uker, hadde jeg betalt for den skulle jeg nok heller sagt i fra.

Jeg sendte uansett inn klage på nettet i går, og jeg fikk i dag 3 brev! Den ene var en regning som skulle gå ut om 3 dager, så det var forsovet greit jeg fikk den i dag. Det første brevet var sendt en stund tidligere, så det er litt spesielt uansett.

Jeg tror uansett jeg bare må smøre på meg litt ekstra tålmodighet, posten tar nok litt lenger tid her oppe, det er nok sant. Det er bare litt irriterende når jeg risikerer at regninger går ut, og sånn som det SIM kortet som jeg fikk i dag, som jeg må benytte meg av om 2 dager.

Det er faktisk ikke så farlig uansett så lenge jeg får ting i tide! Jeg får bare gjøre som jeg har gjort til nå, at hvis det tar veldig lang tid, så får jeg bare sende inn en klage på nettet, og da får jeg som regel posten i postkassen dagen etter.

Takk for svar folkens!