View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hmm ja ? Tenkte itillegg å drikke 3 liter før prøva, ta 10 vitamin B (for å få gult piss), ta noen skeier kreatin og aspirinmetoden.... mulig det burde gå?

Fant også denne teksten:

MDMA and its metabolites were detectable (limit of detection 25 ng/mL) in the urine for up to 168 h postdose.

Gjorde meg bittelitt tryggere..
Vis hele sitatet...
Drit en god faen i alle kjærringråd og appelsinjuice, kreatin, vitamin b osv osv... Og for guds skyld ikke drikk ett helt badebasseng med vann rett før prøven. Gjør du det kan du ende opp med falsk negativ, altså de ser at det er bare vann osv så de skjønner jo at du har bælma vann for å prøve å komme deg unna.

Det er 11 dager siden du inntok sist, om du klarer å pisse positivt å MDMA etter 11 dager kan du oppsøke meg så skal du få både medalje, diplom og pokal, for det er rett og slett ikke mulig.

Det jeg sier er altså; Slapp helt av, møt opp og ta pisseprøven uten noen som helst form for never for det er ikke en snøballsjangs i helvete at du pisser positivt etter 11 dager.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lurt å knerte noen aspirin da kanskje?
Vis hele sitatet...
Forklar meg hva det skal hjelpe?
Sist endret av NoillStress; 17. april 2018 kl. 01:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.