View Single Post
Do Not Conform
oriento's Avatar
81
Sitat av bronsky Vis innlegg
Hvordan du går fra å kalle denne guiden for anerkjent, til faktisk å si at rusbehandlerer ikke har noe å bidra med, er egentlig det lengste du kan dra et stråmannsargument.

Tråden handler om et blandings- og overforbruk av rusmidler. En rusbehandler ville kanskje hatt noe å bidra med, men du er tydeligvis ikke en slik. Og så kan du jo finne noen veldokumenterte kilder som beskriver den enorme suksessen med denne behandlingsmetoden.
Vis hele sitatet...
TS beskriver noen av sine symptomer. det er det ene grunnen til at jeg mener han godt kan sette seg inni hvilken symptomer som kan dukke opp under en avrusing fase. Mange av symptomene er like selv om folk kan ha individuelle opplevelser også. En som slutter å røye vil ha drømmer om de sykeste situasjoner der han røyker og våkne opp gjennomsvett og ikke være sikker på om det var en drøm eller virkelighet. TS sier noe om overbruk a MDMA pluss at han har sluttet med cannabis. Jeg lot være å snakke om MDMA da jeg ikke kan nok om det. Men cannabis derimot har jeg røyka siden tenårene, og sluttet for litt over ett år siden uten hjelp fra hverken den ene eller den andre. Det var godt å google litt å finne en liste på vanlige symptomer man kan oppleve og sånn ca hvor lenge de kommer til å vare. At jeg velger å dele den listen med TS som forøvrig ikke er en behandlingsmetode, men en oversikt over hva som kommer når du slutter. Var kun for å trøste han litt med at det meste han føler på nå er forbigående.
Slik jeg forstår deg så mener du jeg ikke har noe å bidra med her. det er din mening og din fulle rett. men savner likevel noen gode bidrag fra deg på tråden annet enn å finne noen som å kverulere med, men for all del jeg kjeder meg litt nå som det påskeferie. Bare synd å kaste seg ut i folks tråd uten å faktisk komme med forslag til løsning for TS. det er mangel på forståelse og respekt for TS sitt tema. Og dersom alle mener det samme er vi også like langt, men du mener egentlig ingenting annet enn at mine meninger ikke er bra nok :P

jeg ser at du ikke skjønte min ironiske undertone når jeg skriver rus behandler ikke har noe å bidra med heller!