View Single Post
Hei freaks and geeks.

På grunn av min livssituasjon var jeg sikker på at jeg ikke kunne studere/ta opp fag dette året og tenkte jeg gjør det bare neste år. Men det viser seg at hvis jeg gjør det helt greit på en eksamen om en måned kan jeg forhåpentligivs starte livet jeg vil i år istedenfor neste år.

Min problemstilling: Har eksamen om 18 dager og har ikke lest noe som helst før i går.

Verktøy: Tilgang til årets og fjorårets RLE "semester" fra Sonans.
Vanvittig motivasjon.

Jeg er i en 100% stilling jobb og er på hjemmekontor. Planen min er å lese/jobbe for eksamen fra når jeg slutter kl 16 og frem til jeg legger meg, slik som jeg gjorde i går. Det høres nok litt vilt ut, men etter 5 timer med studering i går, med verktøyene som er på sonans fikk jeg kontroll på en god del og føler faktisk at dette er fult mulig å gjennomføre (sikter ikke for en 6'er, men blir å jobbe for en).

Tanken slo meg å muligens prøve å fri fra jobb noen dager også, men vet ikke hvordan jeg skulle fått det til. Feriedager er allerede bestilt, men kan selvfølgelig hørt om å få av noen fredager evnt.

Jeg skriver her fordi flere av folkene innom dette forumet syntes jeg gjør bra poeng og det er noen råe folk her. Jeg er nok også på utkikk etter råd hvis noen har en bra slagplan/tips, eller bare motivasjon.

Hvorfor venter jeg ikke bare til neste år? Har ventet for lenge allerede og hvis jeg kan starte å studere mot drømmejobben/drømmellivet i år istedenfor neste år gjør det en utrolig stor forskjell for meg.

18 dager på å studere til RLE eksamen? bør gå bra det!