View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
1) Her sammenligner du bananer og appelsiner.
Det er nemlig stor forskjell mellom noen som har fått kreft og noen som har gått å drept/voldtatt/torturert noen.
Vis hele sitatet...
Nei, poenget er at samfunnet bruker penger på langt ifrå optimalt vis allereie. I tillegg er det som nevnt ting som tyder på at dødsstraff ikkje er spesielt billeg, m.a. fordi det gjeld såpass få.
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
3) Drap er drap uavhengig av om det var planlagt eller ikke, nettopp for sluttresultatet er at menneske har mistet sitt liv.
Vis hele sitatet...
Nei, det er det ikkje. Du har ein skala, frå uaktsomt drap (du køyrer ned fotgjenger fordi du mister sigarettgloa på låret), til overlagt drap. Innan kvar kategori har du eit spekter.
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
5) Er synes jeg du uskyldiggjør måten noen menn velger å drepe sin kone på. Uavhengig av hvordan drapet har skjedd så er sluttresultatet fortsatt det samme, nemlig at menneske har mistet sitt liv.
Vis hele sitatet...
Nei, det gjer eg ikkje. Eg påpeiker at drap begått i affekt er begått i affekt. Dvs. at det er lite truleg at dei vil gjere noko meir kriminelt når dei kjem ut etter soning.
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Kan du med hånden på hjerte si at du hadde akseptert at hvis noen hadde drept en slektning av deg, for der etter å sitte 12 år i fengsel også komme ut igjen som at ingenting hadde skjedd?
Vis hele sitatet...
Eg veit ikkje. Eg har ikkje vore i den situasjonen. Men eg registrerer at mange pårørande i USA er imot dødsstraff og.
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Vi har allerede en overbefolket klode så hvorfor ikke da redusere klimaavtrykket med å redusere mengden av "monstere".
Vis hele sitatet...
Du har ikkje argumentasjon som er mindre lavmål?