View Single Post
Jeg røyker hasj ca tre kvelder/netter i uka, og drømmer grusomme ting hver natt, har aldri merket forskjell på natt med og uten hasj ang drømmer. MEN det jeg ville si er quetiapin ga meg MER mareritt og en slags søvnlås eller paralyse. Jeg hadde mareritt om at politiet hersa med meg mens jeg var helt rusa uten evne til å si noe, dette går igjen for meg, og viste jeg drømte samtidig som drømmen var like skummel og virkelig. Jeg dunket til slutt i veggen og skrek for å prøve å våkne, måtte roe ned naboen dagen etter. Våkna av mitt eget skrik, og hadde vondt i hånden. Marerittet ble med meg etter jeg sto opp, som en stemning nesten.

Helt grusomt. Tar aldri den tabletten igjen, jeg tok den nettopp for å slippe å drømme en natt. Vallergan er bedre for meg, og så bruker jeg imovane fast. Den hadde jeg aldri klart meg uten. Sover aldri mer en to timer i strekk, så er jeg våken en time kanskje før jeg sover to til. Sover med klærne på fordi drømmene går fort vekk når jeg står rett opp fra sengen og setter meg m dataen. Dessuten må jeg eller kle på meg om og om igjen.

Jeg opplever også at å ha musikk på om natten når jeg sover hjelper for meg, jeg hører 90talls trance om natten på ganske høyt volum. Folk akjønner det ikke, hehe. Jeg klarer nesten ikke slappe av uten den duren i huset. Dag og natt.

s