View Single Post
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Litt weird ettersom quetiapin har økt drømmeaktivitet som vanlig bivirkning. Jeg får hvertfall jævlig mye syke drømmer av det. Synes det er morsomt jeg da.
Vis hele sitatet...
Samme situasjon her, brukt quetiapin en ganske god stund nå. Sirkulerer mellom "mareritt" hvor jeg rømmer og rømmer natta lang fra de merkeligste monstrene, så er det drømmer hvor jeg redder verden natta lang, gang på gang. Så er det de drømmene som like så godt kunne skjedd under LSD-rus med røyking av DMT på peaken, hvor virkelig ingenting gir noe mening og det bare skjer de sykeste ting etter hverandre. Merker at det varierer veldig i forhold til hva slags psykisk periode jeg er i. Samt hvor mye hasj som har blitt konsumert på kvelden. Artig er det som regel, selv om det er skummelt. Fordi tinga som skjer er bare helt høl i hue, når jeg forklarer drømmene mine så er det som jeg er på en heeelt annen plan enn mine medmennesker. Kjenner også forskjell på om jeg tar depot eller ikke. Med depot er det gjerne samme drømmen igjennom hele natta, og de blir en ganske god del lenger enn uten depot.
Sist endret av TheBean; 16. februar 2018 kl. 18:11.