View Single Post
REM, drøm eller mareritt ,, mange av oss har forskjellige reaksjoner på hvordan `hodets søvn` påvirker resten av kroppen . Noen lever med " styggen på ryggen " - å som i sangteksten - `våkner opp i et badekar av svette` , å `styggen på ryggen` kan igjen defineres på forskjellige måter fra person til person ..
Et vanlig signal hjernen sender ut i kroppen under søvn - er å typisk våkne opp med `morrabrød` , en indikasjon på at `her har vi kanskje drømt noe hyggelig` - men andre igjen er actionhelter på natta , blir halshogget av naboen eller drømmer de sprengteste konspirasjonsteoriene - som hos noen gjør at hjernen sender signalene rett ut i muskulaturen slik at man sover urolig og våkner opp uopplagt , sliten , redd å kanskje med istykkergnissa tenner !!

Jeg skjønner godt at trådstarter ikke har noe ønske om å huske drømmene sine , jeg har det slikt selv .. Jeg har somregel faste `innlednings`drømmer - der jeg vanligvis er SYNSK og oppklarer alle verdens problemer .. Faktisk var det JEG som fant ut hvor Bin Laden gjemte seg !! jepp , ekstremt spennende drøm !! MEN jeg sleit i årevis med `våkne tvangstanker` , sjekking av bilskilter og `CIA-illusjoner` - nettop pga at MIN drømming fører til slike ekle fysiske/psykiske reaksjoner !

Så , TS - Jeg vet ikke hvor høy dose Quetapine du tar , Accord depot eller orginal Seroquel - men riktig dosering burde `slette minnet` i god tid før `innledningen` i drømmen din tar av !
Du kan også evt prøve noe som heter SAROTEX , som har lignende søvnfordeler !
Disse virker på meg ,, av å til for godt - ( sovner av ) - så jeg har innimellom opphold !


Lykke til