View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja gi meg kilder på at jeg har feil da, tulling.
Du kan stoppe REM sleep med cannabis, å det du kansje mener er at du kan få drømmeaktivitet under andre søvn sykluser. MEN det er veldig forskjellig. Øyene beveger seg ikke osv, helt annerledes hjerne aktivitet.

Å du trenger ikke være hjernekirurg eller einstein for å innse at du ikke drømte en natt, å viss jeg ikke husker de så teller de ikke uansett. Å jo, jeg har gjort forskjellige eksperimenter med å ha REM sleep å ikke, å jeg fant ut at jeg selv blir påvirket av REM sleep, viss jeg har mareritt om en person, kan jeg unngå denne personen viss jeg ser han dagen etterpå pga jeg hadde den drømmen. Så jo det kan påvirke deg, å viss du ikke drømmer så påvirker det ikke deg i samme grad. F.eks.

Men kom gjerne med bevis på at voksne mennesker trenger REM sleep, jeg tror seriøst verden hadde vært ett bedre sted viss folk sluttet å drømme.
Vis hele sitatet...
Så det er nivået freak har kommet til, at man kaller hverandre for tullinger. Bevisbyrden ligger hos den som fremsetter påstanden. Hva du skriver fremstår forøvrig som noe man kan koke opp mens man er på syre. På tide å roe ned litt?