View Single Post
Noen som har erfaringer? En kompis har ptsd, han sier han har gått i terapi i mange år uten at det har hjulpet. Siste 6 månedene har han brukt benzo (samme dose hele tiden) og det har funket bra. Nå sier legen at han må slutte på benzo og begynne med terapi, noe han sier ikke har funket. Hvorfor er det sånn ?

Merker på fyren at han ikke er like paranoid lengre, han er generelt mye mer som han var før han ble syk... Hva er greia med systemet?

Vet ikke om han har gått i terapi eller ikke tidligere, selv om han sier det..
Ganske sjuke greier han har opplevd, så han snakker ikke så mye om det. Men vet at han har vært bedre siste halvåret... Hva tenker dere?

Jeg har forøvrig brukt en god del ulovlige rusmidlier, så jeg kan ikke uttale meg om noe egentlig. Vil gjerne ha synspunkter fra dere som har prøvd begge deler

Vet ikke om det er en bug eller ikke at ingen har svart meg/lest innlegget mitt, og 1029 stykker har lest innlegget som ble postet 10 minutter etter mitt?
Men om noen har noe å si, eller lurer på noe, så gjerne kontakt meg på privat melding om dere ikke vil svare her.
Kan godt poste mer informasjon om det er det. Vil bare ikke si så mye på nettet hvor alle kan se det.
Sist endret av Crushed; 7. desember 2015 kl. 23:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.