View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Særlig nå i disse tider der ting er mer stengt ned og folk isolert. Jeg er ikke slik som går rundt og ser inn til folk altså, men jeg bor i en mindre by og når jeg går turer om kvelden kunne man tro at jeg er den eneste som bor der. Hva gjør egentlig folk? Noen hus ser det ikke ut som det bor noen i. Et par naboer for eksempel. Bilene deres står der, plutselig kan de sitte på veranda og røyke men så og si hele tiden ser det ut som ingen bor der.

Jeg begynte også å lure på hvor vanlig det er å ruse seg, eller drikke alene for tiden. Jeg hadde problemet for noen år siden, men sluttet fordi jeg fikk en veldig dårlig selvfølelse av det. Jeg ville bare ha det gøy, slippe meg løs og være i egen boble. Likevel fikk jeg dårlig samvittighet! Tenkte at jeg nok bare var en stor taper som gjorde dette mens alle andre levde sunt, sov i stedet og kun drakk sammen med venner.
Har sett et par status oppdateringer fra enkelte og da kan noen kommentere "drikker du nå igjen?" osv.
Hvis det er noen av dere her som drikker alene eller andre ting. Får dere dårlig samvittighet? Eller driter dere i hva andre måtte mene om det?
Selv synes jeg at jeg er ille nok som kan gå hjemme og drikke kaffe.