View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Det var et forunderlig ordvalg - er du bare interessert i studier som bekrefter antakelsene dine? Er ikke det litt uvitenskapelig?


Hvis de kommer over andre stoffer med farmakologiske effekter, så kan de ekstrahere, syntetisere og manipulere disse. Dermed kan de utvide produktporteføljen sin og tjene enda mer penger. Det er derfor legemiddelindustrien bruker flerfoldige milliarder på forskning og utvikling. Milliarder. Ikke millioner.
Vis hele sitatet...
En måneds bruk av ssri pr. pasient koster opptil flere tusen og det skal mye til å tjene bedre på å utvikle noe nytt. Det jeg mente med innlegget var at de ikke ønsket å dokumentere noe som de ikke selv kunne ta patent på dvs. aminosyrer og som i tillegg ville redusere deres egen profitt.

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Hvor kan jeg lese om at man får serotonergt syndrom om man kombinerer det med antidepressiva? (og trening?)
Jeg er åpen for en slik sammenheng, og spør om henvisninger til kilder eller litteratur slik at jeg enklere kan ta stilling.
Vis hele sitatet...
Du kan f.eks kombinere søkeordene:
serotonergt syndrom tryptophan

Da får du bl.a. opp denne siden

https://en.wikipedia.org/wiki/Serotonin_syndrome
Sist endret av seriouslowitch; 10. juni 2020 kl. 15:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.