View Single Post
Sitat av reflect78 Vis innlegg
Batabusa Jeg tror ikke noe som helst jeg,tro det gjør man i kirken vet du,og ser ikke helt hva du bidrar med selv i denne tråden utenom og fortelle at du synes at mine spørsmål ikke hører hjemme her.
Vis hele sitatet...
Og hva bidrar du med til tråden - bortsett fra å oppføre deg som en middelaldrene feminist-politikvinne som under avhør allerede har bestemt seg for at denne mannen skal dømmes - uansett hva?

Det er helt greit at du stiller kritiske spørsmål. Men når du betviler svarene TS gir så er det helt meningsløst. Vi må forholde oss til hva TS forteller - en eventuell rettssaken skal uansett ikke holdes på freakforum.

Sitat av reflect78 Vis innlegg
En annen ting jeg lurer på TS hvorfor ville du ha sex med henne uten og bruke kondom,du risikerte jo og gjøre henne gravid og/eller påføre deg selv kjønns sykdommer.
Vis hele sitatet...
Hva har dette med poenget å gjøre? Jeg kan garantere deg at de aller fleste har ubeskyttet sex i Norge - spesielt etter å ha datet i 1 mnd. Det er uansett irrelevant og bare vås fra din side. Hadde det ikke vært - i ditt syn voldtekt - hvis han hadde brukt kondom?

TS: Jeg går ut i fra at det du forteller er sant og føler virkelig med deg. Jeg tror dette går bra - og når det gjør det så håper jeg virkelig du anmelder henne tilbake. Det finnes MANGE ustabile kvinner der ute som er ute etter oppmerksomhet eller sliter psykisk. Det hadde vært interessant å sett et motsatt scenario og sett hvordan politiet hadde reagert da. "Hey, dama spurte ikke om det var greit at hun hoppet på"

Heldigvis bor vi i Norge og i en eventuell rettssak så er det opp til juryen og ta stilling til saken ut fra bevis. Hold oss gjerne oppdatert!
Sist endret av mr_rager; 15. desember 2016 kl. 01:33.