View Single Post
Jeg trur den grunnlegende feilen i ditt forslag er at IQ ikke gjenspeiler faktisk intelligens, men den teoretiske. Det er nok mange som forstår denne for eksempel, men ikke skjønner hvordan en ting påvirker en annen ting og hvordan skatter eller lover kan ha ringvirkninger.

Så du må nesten finne en test som tester politisk intelligens, jeg tviler på at det finnes fordi det er såpass subjektivt.

Vil også påpeke at anti-marihuana politikere er nok mer mot det fordi det er dems mening enn at de har sett på forskningen bak det, det er vel også sånn at forskningen på marihuana både er liten og at testene ikke helt stemmer med hverandre. Så du kan rope at det er en plante så lenge du vil, men det er mye som er naturlig og fortsatt mot loven, eventuelt skadelig for deg, blant annet marihuana.

Personlig er jeg for marihuana legalisering, men jeg skjønner også de som er i mot det. Spesielt med denne ideen folk flest har om det, at det er et vidunder dop som ikke har bi-effekter, men det er en helt annen diskusjon.

Sist vil jeg bare nevne at når du begynner med ad hominem argumenter virker du barnslig og det er et tegn på at du taper diskusjonen.