View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av mocp Vis innlegg
Du stoler ikke på at folk har våpen, og jeg ser hvor du kommer fra helt klart, men tror ikke at hvis kvinner i norge hadde hatt rett til å ha våpen, ville gjort stor skade. Kvinner hadde holdt de våpenene unna oss ville gutter, tro meg
Vis hele sitatet...
Nei, eg stoler ikkje på at folk ville oppbevart dei på ein god måte. Sjølv i dag er det eit problem at ikkje alle oppbevarer dei, trass i krav om det, og relativt god opplæring. Feil oppbevaring vil føre til ulukker der unger får tak i våpen.

Dessutan er det naivt å anta at kvinnfolka hadde væpna seg i stor nok grad til å gjere store innhogg i problemet med ekteskapsvald. For det er ein psykologisk komponent der som gjer at dei ikkje dæljer brødfjøla i skallen på kallen sin, eller dolker brødkniven i han.

Dessutan er det ingenting som tilseier at ikkje ektemenna hadde kjøpt seg våpen på eigenhand heller. Alt i alt høyerst det ut som ei fantastisk dårleg løysing - og det er før du tar med at folk gjerne vert litt traumatisert av å drepe andre, og at eit psykologisk problem til neppe er det dei som er utsette for vald treng.
Sitat av mocp Vis innlegg
Beklager mann, for jeg syns du har mye godt å komme med, men du må tenke deg om og slutte å tro på ting du er redd for. Det er ikke sånn verden fungerer.

Se fremover, tenk på muligheter og drøm for en gangs skyld. Alt det farlige tar jeg og mange andre oss av.
Vis hele sitatet...
Fin hersketeknikk. Eg har tenkt gjennom standpunktet mitt, og det har relativt lite med frykt å gjere - tvert imot så vil eg påstå at ein våpenkultur der alle har tilgang til våpen vitnar om at dei fryktar noko i større grad enn personer som ikkje ønskjer fri flyt av våpen.