View Single Post
Trådstarter
5
Sitat av cyberlink93 Vis innlegg
Støtter kjøp av Dynabel, LIB og Gladen, disse er billigere enn merkene, men etter egen erfaring spiller de like pent.
Har aldri hørt ett anlegg med Kicker som_jeg_mener spiller penere enn de jeg har nevnt over.

Akkurat hva du skal gå for har jeg ingen formening om, men kan anbefale strømkablene fra LIB, mykere og mer kvalitet ift pris skal du lete lenge etter!
Skal selv sette igang med ett anlegg til sommern, men det blir en helt annen prisklasse.
Legg gjerne ut en worklogg på forumet mens du bygger, alltid kult å se hva andre finner på
Vis hele sitatet...
okay
kicker spiller greit men finnes nok mange merke som spiller finere enn kicker ja..

strømkabler ifra LIB.. har det så ekstremt mye å si på merke på strømkabelen? burde jeg ta alle kablene ifra LIB da hvis de er så gode?

hvis jeg skal lage egen kasse og gjøre noe ut av anlegget så tengte jeg å lage en worklogg på forumet men hvis jeg skal bare kjøpe ferdig kasse og ikke gjøre noe ut av det så synes jeg ikke det er vist å lage en worklogg? tege jo lengre tid å lage workloggen enn å instalere anlegget mest xD

Sitat av First-Price Vis innlegg
jeg snakker ikke om merker som biltema, det er ute av huset, det kan fortsatt spille fint, de 142db var ikke _FIN_ lyd men helt greit, kan legge til det var 6 6x9", 4 6" og litt annet, var som sagt for og spille høyt men det er fordi det blei bygd for trykk. det at det spiller fint, kommer helt an på hvordan kassa er og hvordan det er stilt, men skal du ha ferdigkasse osv, har jo kicker et par enkle som er greie til nød. men har du penger til det, kjøp for all del det, spiller bra som de fleste andre merker.
men skal du bygge, så ville jeg aldri gått for det det. men Gladen eller Focal, ettersom disse er flinke til og gi fin bass.
Vis hele sitatet...

eneste som får kasse er subben(e).. skal ha 2 eller 4, 6,5" i bilen.. er en stasjonsvogn så får ikke noen 6x9" i bakruta eller noe sont
Sist endret av iam99pk; 27. mai 2014 kl. 09:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.