View Single Post
Du burde holde ut. Har vært igjennom det samme gjentatte ganger selv. Har aldri hatt en direkte drittjobb, men aldri vært fornøyd heller. Jeg ser heller motivasjonsproblemer hos deg enn feil yrke, selvom yrket kan være veldig feil for deg (gir dette mening?).

Skal gi deg et par enkle tips som kanskje kan hjelpe dersom du bestemmer deg for å fortsette ut sommer'n. Du får sannsynligvis gode referanser, og dette er fint å ha videre. Disse har hjulpet meg en del med å bli kvitt de kjipe, negative tankene som fort kan ødelegge dagene mine:

Ta én dag av gangen. Det er lett å henge seg opp i tanken om at dette skal jeg gjøre hver dag. Men det er jo ikke sikkert? Du har valget om å si opp når som helst. Det er alltid opp til deg, og kun deg. Prøv én dag til.

Hvor ofte titter du på klokka? Klokke er fy-fy i en slik situasjon, la den være så vil du se at tiden går fortere. Selv glemmer jeg klokka, og setter heller mål for hva jeg skal rekke i løpet av dagen. Noen ganger er det litt tungt å begynne å planlegge dette, men kommer du deg igjennom den lille knærka er mye gjort. Dagen blir plutselig mye enklere. Og lunsj kommer stadig brått på, "lunsj allerede nå??".

Lykke til, ta den avgjørelsen som er best for deg selv!