View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For å kjenne meg ordentlig rusa på en svært positiv måte, så hadde jeg valgt amfetamin. Hvorfor? Fordi det får meg til å føle meg perfekt. Mye lettere å prate med folk, lettere å gjøre ting (husarbeid osv), tenke positivt, føle at man har stålkontroll, og fordi man blir gjerne sykt kåt på ett eller annet tidspunkt.
Vis hele sitatet...
Meg igjen. Ser at flere ser ned på amfetamin her, og at flere heller anbefaler syre og andre psykedeliske midler her. Dette tror jeg er lite lurt, da LSD og lignende er... tja, for viderekommende. De som vet hva rus gjør med hodet...

Jeg ville kommentere igjen for å si at kanskje amfetamin er feil å anbefale for en som har lyst til å "teste narkotika". Dette grunnet at man har SVÆRT lyst til å teste amfetamin enda en gang, etter man har prøvd det én gang.

Som jeg beskrev, får det deg til å føle deg perfekt. Mer sosial, tenker kjappere, gjør ting mer effektivt og alt sånt. Og at man blir gjerne kåt. Og alt dette gjør deg gjerne veldig hekta på det. Spesielt om du er litt innadvendt fra før.

Vil som andre her heller anbefale MDMA, da det er en "once in a lifetime experience". Og det vil nok heller ikke friste å ta dette daglig, slik som med amfetamin, selv om de gir noe like erfaringer, bare at MDMA gir en ekstremt høy "topp" på rusen, men at amfetamin gjerne gjør deg ruset i mange timer... Dette er bare erfaringsmessig, bare så det er sagt.

Selv fikk jeg kraftig nedtur fra MDMA, som resulterte i suicidale tanker i nesten en uke etterpå, men etter å ha lest mange andres erfaringer, så er nok mine reaksjoner på dette stoffet noe ekstremt.