View Single Post
Sitat av Noisediary Vis innlegg
Du har rett i det første du skriver at dette hender kun når jeg er hjemme. Røyker ikke kun hjemme heller.

Jeg brukte maks 10 sekunder fra det ringte på og til jeg åpnet døra. Når jeg åpnet, hørte jeg klokkeklart vedkommende haste seg ned trappa, inn til sin leilighet og at døra gikk i lås. Og jeg fulgte da for pokker ikke naboen ned trappa slik du sier. Jeg sto og undret hvem som løp ned trappa og hørte jo hvor h*n var når han låste døra. Har heller ikke fulgt med om gardinene er trekt for, men det er vanskelig å ikke få med seg det når det er like ved trappa som jeg går forbi hver dag?
Skjønner?
Vis hele sitatet...
Forstår hva du mener, og at du kanskje er sikker på at det er naboen under som var å ringte på. Bare tenk at det like så greit kan være ett barn som holder på å ha det artig på din bekostning her. Er det kun dere to som har tilgang til fellesgangen? Hadde det mye artig med slike ting når vi var småunger. Det at du fulgte etter han ned trappen tok jeg utifra din førstepost, hvor det høres ut på deg at du faktisk gjør dette og hvor det høres ut som du faktisk har sett denne personen gjøre det du sier. Jeg vil bare frem til at det kan være du kan jo ta feil her?

Nå konkluderer du jo også med at det med gardinene har en helt naturlig årsak? Har selv lameller i vinduene pga at det er irriterende at folk har så mye innsyn her. Slike tråder hvor folk synes dette er irriterende og ikke vil at folk skal ha innsyn opprettes med jevne mellomrom. Ser ikke på dette som noe merkelig, spørsmålet mitt er vel hvorfor du gjør det?

Ikke missforstå meg her for jeg skjønner godt hva du mener, at du også kan ha rett i at det kanskje er slik du sier, men du kan også ha feil? Det du vet er at noen løp ned trappen samtidig som døren til naboen under ble låst? Kan det være at det var en unge som løp ned samtidig som naboen låste sin dør? Var naboen på vei ut kanskje?

Noe av det du opplever har sikkert sin forklaring når det kommer til røykingen også? Kom til en kompis en gang, som bodde i 12 etasje. Han kunne fortelle meg at han var helt sikker på at noen skulle komme å ta han. Han hadde veranda døren åpen. Der hørte han stemmer som sa: Kom igjen, vi tar'n. Han satt i sofaen og hørte på dette en stund, men til slutt sa han at han ble nødt til å liste seg sakte bort til veranda døren. Når han nærmet seg døren løp han resten og skyndte seg å lukke den igjen. Da sa jeg det kanskje var på tide å legge røyken på hylla. Selv om du ikke har fått noia eller lignende tidligere kan det være at du kanskje begynner å merke dette nå, og det verste er vel å sitte hjemme hvor det er lytt å høre på alle rare lyder, slik at du begynner å koke ting oppi topplokket

Er litt det jeg mener, og at det kanskje er litt dumt at dette går utover en kanskje helt uskyldig nyinnflyttet nabo. Må være litt kjipt for deg hvis du tar feil og allerede har klaget på naboen.