View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Kan du i det minste prøve å være saklig?

At du tolker at man skal tolerere kjærestens tidligere partnerskap som at man har et åpent "swingers" blir totalt urimelig og en særdeles latterlig sammenligning.

Tvert i mot er det heller urimelige krav til jentene, om at hun skal ha en ren og jomfruelig fortid som jeg finner litt forkastelig. Det er slikt som kommer fra litt umoderne samfunn.
Vis hele sitatet...
Du misforstår meg helt og derfor er det poengløst for meg å svare.

Alt det det var ikke en sammenligning. Det var for å si: en swinger er, naturlig nok, mindre predisponert for sjalusi enn en som ikke er det - og kan derfor ha litt verre for å sympatisere med en sjalu fyrs (ts) reaksjoner.
That's all.

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Kommunikasjon forhindrer forbløffende mange problemer. Det er selvsagt helt greit å føle vemmelse over sexbilder fra avsluttede forhold, akkurat som det er greit å bli uggen av syttitallsdekor og hundebæsj på plenen. Men det er ikke greit å frike ut over det og gjøre noe dumt. Her skal TS ha ros for å faktisk ha snakket med kjæresten sin og funnet frem til en løsing i minnelighet.
[...] han håndterte det saklig og klokt - slik man forventer av voksne mennesker. Hadde han valgt å gjøre det slutt, slik flere lufter som en saklig utveid, så hadde jeg ansett det som helt hinsides idiotisk og urimelig.
Vis hele sitatet...
Helt enig.
Sist endret av Neptunia; 28. desember 2018 kl. 17:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.